سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر عامل استقلال گفت: بهترین گزینه داخلی برای جانشینی کی‌روش، حسین فرکی است.


بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم سوم والده وزیر ورزش و جوانان در خصوص قانون استفاده از بازیکنان زیر 23 سال و افزایش سهمیه این بازیکنان اظهار داشت: این قانون خوبی است و همه باید آن را اجرا کنند. بهتر است که همه به قانون احترام بگذارند.

به نقل از تسنیم، وی در خصوص لغو قانون ممنوعیت استفاده از دروازه‌بانان خارجی گفت: دروازه‌بانان نباید با سایر بازیکنان فرق داشته باشند. اگر یک بازیکن با کیفیت باشد باید آن را به خدمت گرفت، همان طور که ما یک سنگربان برزیلی استخدام کردیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص احتمال میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: هر رویدادی که باعث شود کشورمان میزبان مسابقاتی باشد خوب است و این امر کمک شایانی به ورزش کشور می‌کند.

افشارزاده در خصوص حضور مربیان خارجی در ایران خاطر نشان کرد: این موضوع بستگی به بودجه فدراسیون فوتبال دارد که چه مبلغی را در اختیار کمیته مربیان قرار می‌دهد. معمولا حضور مربیان خوب خارجی می‌تواند به سطح فنی فوتبال کشور کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون فوتبال با کی‌روش به توافق نرسید به نظر شما بهترین گزینه داخلی کیست، گفت: فکر می‌کنم فرکی مربی بسیار خوبی است و عملکرد خوبی داشته است.



تاریخ : چهارشنبه 93/4/18 | 4:51 عصر | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ خبر داد ماریو ماندزوکیچ فصل آینده پیراهن اتلتیکو را بر تن خواهد کرد.


ماتیاس سامر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ با اشاره به اینکه ماریو ماندزوکیچ در این تابستان به جمع قهرمان لالیگا ملحق خواهد شد، در کنفرانسی خبری گفت: 2 باشگاه بایرن‌مونیخ و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال ماندزوکیچ به توافق ضمنی رسیده‌اند. مایلیم از ماریو به خاطر عملکردش در بایرن‌مونیخ تشکر کنیم و بهترین‌ها را در آینده برای او آرزو داریم.

ماندزوکیچ در طول 2 فصلی که در بایرن‌مونیخ عضویت داشت در 54 بازی بوندس‌لیگایی که با پیراهن این تیم به میدان رفت 33 گل به ثمر رساند اما اواسط فصل گذشته باواریایی‌ها با روبرت لواندوفسکی قراردادی 5 ساله به امضا رساندند و با پیوستن این مهاجم لهستانی از ابتدای این فصل به جمع سرخپوشان مونیخ شرایط برای قرار گرفتن در خط حمله بایرن برای ماندزوکیچ دشوارتر از گذشته خواهد شد به همین دلیل خود او هم پیش از این عنوان کرده بود که به دنبال چالشی جدید است.

اتلتیکو مادرید هم با از دست دادن دیه‌گو کاستا که به چلسی ملحق شد به فکر یافتن جانشینی مناسب برای وی بود و حالا ماندزوکیچ در خط حمله روخی‌ بلانکو حضور خواهد یافت که فصل اخیر با پشت‌سر گذاشتن بارسلونا و رئال‌مادرید به عنوان قهرمانی لالیگا رسید.



تاریخ : چهارشنبه 93/4/18 | 4:50 عصر | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.


آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

آلمان در دقیقه 11 موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود



تاریخ : چهارشنبه 93/4/18 | 9:2 صبح | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

ستاره‌های دنیای فوتبال پس از درگذشت اسطوره سابق رئال مادرید به وی ادای احترام کردند.


دنیای فوتبال به آلفردو دی استفانو، اسطوره سابق رئال مادرید که شب گذشته درگذشت، ادای احترام کردند.

دی استفانو که جمعه گذشته 88 ساله شده بود، پس از حمله قلبی در بیمارستان جورجیا در مادرید بستری شد. رئال مادرید شب گذشته خبر درگذشت وی را اعلام کرد.

مهاجم سابق رئال که متولد آرژانتین است یکی از بازیکنان ماندگار در تاریخ فوتبال است و در تمام فینال‌ها در پنج قهرمانی پیاپی رئال مادرید در اروپا از سال 1956 تا 1960 برای این تیم گلزنی کرد. وی در 396 بازی برای رئال مادرید 308 گل به ثمر رساند و در سال‌های 1957 و 1960 برنده توپ طلا شد.

به گزارش فارس، بسیاری از ستاره‌های دنیای فوتبال در شبکه‌های اجتماعی به وی ادای احترام کردند:

سپ بلاتر: از شنیدن خبر درگذشت دی‌استفانو که کامل‌ترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام، غمگین شدم. بازیکن محبوب من و یک اسطوره از میان ما رفت.

کریستیانو رونالدو: امروز روز بسیار غم‌انگیزی برای من، تمام مادریدی‌ها و دنیای فوتبال است. دون آلفردو ما را ترک کرد اما خاطره‌اش همیشه در قلب‌های ما می‌ماند. اسطوره‌ها هرگز نمی‌میرند. به خاطر همه‌چیز از تو سپاسگزارم استاد.

کارلو آنچلوتی: می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا با دوستان، خانواده و هواداران رئال مادرید همدردی کنم. امروز یک اسطوره بزرگ از میان ما رفت با این حال میراث وی در زندگی و فوتبال برای همیشه در دل‌های ما باقی خواهد ماند.

لیونل مسی: دنیا امروز یک اسطوره را از دست داد. آلفردو دی استفانو مرد فوق‌العاده‌ای در داخل و خارج از زمین بود. با خانواده و دوستان او همدردی می‌کنم.

دی استفانو علاوه بر آرژانتین و اسپانیا برای تیم ملی کلمبیا نیز بازی کرده؛ هرچند که فیفا بازی‌های وی برای کلمبیا را به رسمیت نمی‌شناسد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه‌ای نوشت: فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر از دست دادن آلفردو دی استفانو غمگین است.

فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز اعلام کرد: خداحافظ استاد آلفردو دی استفانو.

باشگاه‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا نیز همدردی خود را از درگذشت دی استفانو اعلام کردند؛ در حالی که جامعه گسترده‌تری در فوتبال شامل باشگاه‌های منچستریونایتد، لیورپول، میلان و چلسی نیز به وی ادای احترام کردند.

بابی چارلتون، برترین گلزن تاریخ انگلیس و اسطوره منچستریونایتد در گفت‌و‌گو با وب‌سایت رسمی باشگاه گفت: دنیای فوتبال بازیکن و مرد بزرگی را از دست داد.

ماریو بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا نیز اعلام کرد: با درگذشت دی استفانو یکی از بزرگان فوتبال را از دست دادیم.

آندرس اینیستا، بازی‌ساز اسپانیا و بارسلونا نیز در توئیتر نوشت: آسوده بخواب آلفردو دی استفانو، اسطوره فوتبال.

لوئیس سوارز نیز در پیامی دی‌استفانو را نابغه فوتبال توصیف کرد.



تاریخ : سه شنبه 93/4/17 | 9:39 صبح | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

سایت AFC از احتمال بالای تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.


قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل به اتمام رسیده است و تاکنون این مربی قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نکرده است.

به گزارش ایسنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران نوشت: استقبال علاقمندان به فوتبال در ایران باعث شده است تا مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور نسبت به تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تلاش کنند.

در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش در رسانه‌های ایرانی مطرح شده است و به نظر می‌رسد این مربی قراردادش را با فدراسیون فوتبال این کشور تمدید کند.

پس از حذف زود هنگام ایران از جام جهانی 2014 برزیل، اکنون هدف ایران کسب چهارمین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است.

ایران در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های امارات، قطر و بحرین همگروه است. ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌ها در ملبورن به دیدار بحرین می‌رود.

ایران امیدوار است بتواند در گروه خود سر گروه شود. در صورتی که ایران در جام ملت‌های آسیا در گروه خود دوم شود به احتمال زیاد در مرحله بعد باید با ژاپن روبرو شود.



تاریخ : دوشنبه 93/4/16 | 2:15 عصر | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

کاپیتان پیشین آلمان بر این باور است پپ گواردیولا روی تیم ملی این کشور تاثیرهایی داشته است.


جوزپه گواردیولا که از سال 2013 هدایت بایرن مونیخ را در دست دارد موفق شد این تیم را در فصل نخست به دو عنوان قهرمانی برساند.

لوتار ماتیوس در مورد تاثیر گواردیولا بر تیم ملی فوتبال آلمان گفت: این درست است که گواردیولا روی تیم ما تاثیرهایی داشته است. تیم ملی بازیکنان زیادی از بایرن مونیخ را در خود جای داده که هر کدام از آنها شیوه بازی خودشان را به تیم ملی آورده‌اند. گواردیولا که جام‌های زیادی در بارسلونا کسب کرده بود روی آنها تاثیر زیادی داشته است. او فلسفه خود در بارسلونا را به بایرن آورد.

ماتیوس به عنوان آخرین کاپیتان ژرمن‌ها جام جهانی را در سال 1990 بالای سر برده است. او همچنین رکورددار حضور در جام‌های جهانی با 25 بازی است. با توجه به آنکه آلمان باید در نیمه نهایی مقابل برزیل بازی کند، ماتیوس به صحبت در این زمینه پرداخت.

وی گفت: پیروزی در جام جهانی مهم‌ترین مساله است. آلمان در هشت سال گذشته فوتبالی جذاب و تکنیکی بازی کردیم که برای هیچ کدام از آلمانی‌ها شناخته شده نبود اما استقبال زیادی از آن نشده است. در جام جهانی پیش، آلمان همه را با فوتبال زیبایی که ارائه می‌کرد شگفت زده کرد اما اکنون باید مقابل برزیل به میدان برود که بدون شک به دنبال پیروزی است. خط دفاعی‌مان بهتر شده که این موضوع بیش از پیش می‌تواند ما را به قهرمانی نزدیک کند.



تاریخ : دوشنبه 93/4/16 | 2:14 عصر | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

علی فتح‌الله‌زاده معتقد است، فدراسیون باید نکته به نکته خواسته‌هایش را در قرارداد کی‌روش لحاظ کند.


مدیرعامل پیشین استقلال درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش اظهار کرد: هر فدراسیونی که قصد بستن قرارداد با مربی را داشته باشد، باید تمام خواسته‌هایش را شفاف اعلام کند. فدراسیون و کی‌روش مدتی را با هم کار کرده‌اند و به نوعی از هم شناخت دارند.

به نقل از ایسنا، وی گفت: هم فدراسیون نواقصی دارد و هم کی‌روش نیز دارای مشکلاتی است. فدراسیون باید با کی‌روش به صورت جدی مذاکره کند و سعی کند اختلافات فیمابین را حل کند. آنچه که من از نحوه مذاکرات طرفین می‌بینم، هر دو طرف مایل به ادامه همکاری هستند و گویا فقط حل مسائل جزئی مانده است. فدراسیون باید به صورت شفاف اعلام کند چه خواسته‌هایی از کی‌روش دارد، کی‌روش هم باید خواسته‌هایش را اعلام کند.

مدیرعامل پیشین استقلال همچنین افزود: نباید فراموش کنیم که ما نمی‌توانیم تیم را تماماً در اختیار سرمربی قرار دهیم. باید مدیریت روی مربی وجود داشته باشد. فدراسیون باید مفاد قرارداد و مذاکرات را رسانه‌ای کند تا همه بدانند و در مورد آن قضاوت کنند.

فتح‌الله‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: قرارداد فدراسیون و کی‌روش باید حداقل سی‌صفحه باشد و نکات را ریز به ریز بیان کنیم. قرارداد تیم‌های بزرگ موجود است. می‌توان آن‌ها را استخراج کرد و آن را مبنای کار قرار داد. به طور مثال در قرارداد مربی‌ای آمده بود، اگر او به محلی برود که به حیثیت ما خدشه وارد شود، توبیخ و جریمه می‌شود.

مدیر عامل پیشین استقلال با اشاره به اینکه باید کی‌روش مدیریت شود، اظهار کرد: یک مدیر برای تیم ملی انتخاب کنیم و امور را به او بسپاریم. البته در گذشته این طور عنوان می‌شد که سرپرست تیم ملی را کی‌روش انتخاب می‌کند که این کار اصلاً درست نیست. سرپرست و یا مدیر تیم ملی نماینده ریاست فدراسیون در تیم است و باید امور را به‌ طور کامل زیر نظر داشته باشد. البته در گذشته سرپرست تیم ملی به خاطر اینکه گاهی در کنار تیم نبود، کی‌روش مجبور می‌شد خودش شخصاً امور را پیگیری کند. در قرارداد جدید باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که یک سرپرست به صورت تمام وقت مدیریت تیم را بر عهده داشته باشد. سرمربی تیم به غیر از مسائل فنی تیم نباید دغدغه‌ دیگری داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من معتقدم، در مورد کی‌روش غیر حرفه‌ای عمل کردیم. می‌توانستیم قبل از جام جهانی، کیفت او را مشخص کنیم. اگر قرار بر این بود که قراردادش تمدید شود، این کار را می‌کردیم و اگر نمی‌خواستیم با او تمدید کنیم، رسماً اعلام می‌کردیم.



تاریخ : دوشنبه 93/4/16 | 7:38 صبح | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

مهاجم تیم پدیده مشهد گفت: طرفدار تیم آلمان هستم امیدوارم در فینال آلمان و هلند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند و در نهایت آلمان قهرمان این دوره از رقابت های جام جهانی شود.


رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی تیم هایی که در جام جهانی هجومی بازی کردند دیدنی بود به نظر من بهترین دفاع حمله است. به همین دلیل عملکرد تیمی مثل هلند به دلم نشست. البته همه تیم ها این توانایی را ندارند. به عنوان مثال تیم خودمان ایران نمی توانست هجومی بازی کند چرا که پتانسیل آن را نداشت. به نظر من تیم ما حضور آبرومندانه ای در این جام داشت و بهتر است کی روش بماند.

وی با اشاره به حضورش در تیم پدیده گفت: از حضور در تیم پدیده واقعا راضی هستم این تیم نظم و ترتیب خاصی دارد و به من انرژی می دهد. استان خراسان همواره در تیم و تیم داری بد شانس بوده است ولی این بار به نظر می رسد تیمی با برنامه و منظم داریم.



تاریخ : دوشنبه 93/4/16 | 7:37 صبح | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از رویارویی تیمش با آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی اعلام کرد که بازیکنانش از این تیم نمی‌ترسند.


 دیدیه دشان پیش از دیدار تیمش با آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی اعلام کرد که هیچ کس نمی‌ترسد. فرانسه با ارائه فوتبالی جذاب با صدرنشینی در گروه E به مرحله یک‌هشتم رسید و سپس با پیروزی دو بر صفر مقابل نیجریه به جمع هشت تیم برتر رسید.

آلمان نیز در مرحله گروهی خوب کار کرد اما در مرحله یک‌هشتم نهایی تلاش زیادی کرد تا با نتیجه دو بر یک مقابل الجزایر در وقت‌های تلف شده به پیروزی برسد.

شاگردان دشان و آلمان فردا شب رقابت حساسی خواهند داشت و دشان که در سال 1998 به عنوان بازیکن تیم ملی فرانسه توانست عنوان قهرمانی را در جام‌جهانی به دست آورد، اعلام کرد که تیم یواخیم لو تحت فشار است.

وی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: می‌دانیم که تیم آلمان بسیار قدرتمند و باتجربه است اما هیچکس از این تیم نمی‌ترسد. حضور در این شرایط رضایتبخش است. هیچ فشاری روی ما نیست و فردا تلاش می‌کنیم تا صفحه جدیدی در تاریخ تیم ملی فوتبال این کشور بنویسیم.

دشان ادعاهای لو را که فرانسه مدعی رسیدن به نیمه‌نهایی است، رد کرد و افزود: در شروع مسابقات این آلمان بود که مدعی بود. آلمان تجربه بسیار بیشتری نسبت به ما دارد. من فکر می‌کنم آنها برای مثال مقابل غنا به مشکل برخوردند اما همیشه خودشان را از مشکلات رها می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه خاطرنشان کرد: همه ما این را می‌دانیم که آلمان تیم بسیار منسجمی است که تعادل دارد و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آلمان از شروع رقابت‌های جام‌جهانی از بازیکنان زیادی استفاده کرد و جایگاه آنها را در زمین تغییر داد. این نشانه‌ای از منسجم بودن آنها است.



تاریخ : جمعه 93/4/13 | 9:6 صبح | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

تیم منتخب جام جهانی 2014 برزیل تا پایان مرحله یک هشتم‌نهایی توسط فیفا اعلام شد.


تیم منتخب جام جهانی 2014 برزیل تا پایان مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها از سوی فیفا اعلام شد.

در تیم منتخب تا پایان مرحله یک هشتم نهایی داوید لوییز از برزیل به صدر جدول بهترین بازیکنان رسید و جایگزین جیمز رودریگوئز از کلمبیا در این جدول شد. رودریگوئز و بن‌زما پس از مدافع تیم ملی برزیل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در تیم منتخب جام جهانی تا پایان مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کلودیو براوو از شیلی به عنوان بهترین دروازه‌بان قرار دارد.

در خط دفاعی داوید لوییز از برزیل، جان ورتونگن از بلژیک، تیاگو سیلوا از برزیل و جان جورو از سوئیس حضور دارند.

ایوان پریسیچ از کرواسی، جیمز رودریگوئز از کلمبیا، دی‌ماریا از آرژانتین و فیلیپ لام از آلمان در خط میانی تیم منتخب دور دوم قرار گرفتند.

در خط حمله نیز زوج کریم بن‌زما از فرانسه و آرین روبن از هلند در این تیم قرار دارند.

در رده‌بندی بهترین بازیکنان همچنین مهرداد پولادی از کشورمان با امتیاز 8،77 در رده پنجاه و دوم قرار گرفت.

همچنین در این جدول وین رونی از انگلیس با نزول 96 رتبه‌ای بیشترین نزول و آندره شورله از آلمان با 297 رتبه صعود بیشترین صعود را به ثبت رساندند.



تاریخ : جمعه 93/4/13 | 9:5 صبح | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

  • کلوب
  • میهن صدا
  • کارت شارژ همراه اول
  • پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • ابزار وبمستر