سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجم تیم ملی آرژانتین معتقد است نمایشی که آلبی سلسته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برابر هلند ارائه کرد، باعث نگرانی ژرمن‌ها شده است.


سرخیو آگرو که یکی از پنالتی‌‌های پایان بازی با هلند را برای آرژانتین به گل تبدیل کرد تا در پیروزی آبی‌وسفیدپوشان آمریکای جنوبی سهیم باشد، صعود تیمش به فینال جام جهانی را تحقق یک رؤیا دانست و گفت: حقیقت باورنکردنی است. من واقعاً‌ خوشحالم. نمی‌توانیم اتفاقی که رخ داده است را باور کنیم.

به نقل از تسنیم، آگرو که در بازی برابر نیجریه در مرحله گروهی دچار مصدومیت شد، درباره وضعیت خود و شانس حضورش در فینال اظهار داشت: رباط زانویم دچار پارگی مختصری شده بود اما من هر کاری در توانم بوده انجام داده‌ام تا بهبودی‌ام را به دست آورم و بازی کنم. خوشبختانه ما اکنون در فینال هستیم.

ستاره خط حمله منچسترسیتی درباره بازی آلبی سلسته و آلمان در فینال جام جهان تصریح کرد: آلمان همیشه در جام‌های جهانی تیم سرسختی بوده اما ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد. آرژانتین هم آرژانتین است. فکر می‌کنم آلمانی‌ها هم کمی از ما می‌ترسند. ما برابر هلند یک بازی درخشان و بدون ترس را ارائه کردیم و حالا فرصتی به دست آورده‌ایم که تنها ممکن است یک بار در زندگی‌مان کسب کنیم. امیدوارم ما آن تیمی باشیم که یک‌شنبه شب جام قهرمانی را بالای سر می‌برد اما هر نتیجه‌ای در فینال رقم بخورد من به تیمم افتخار می‌کنم. هدف ما رسیدن به فینال بود.
تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین ساعت 23:30 یک‌شنبه 22 تیر در ورزشگاه ماراکانا به مصاف یکدیگر می‌روند.



تاریخ : پنج شنبه 93/4/19 | 3:39 عصر | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

  • کلوب
  • میهن صدا
  • کارت شارژ همراه اول
  • پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • ابزار وبمستر