سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجم فصل گذشته لیورپول پس از آنکه سایت باشگاه خروجش را تایید کرد گفت که با ناراحتی این تیم را ترک می‌کند.


 لوییس سوآرز اروگوئه‌ای پس از توافق با سران بارسلونا هفته آینده پس از شرکت در آزمایش‌های پزشکی و با امضای قراردادی پنج ساله راهی این تیم می‌شود.

باشگاه لیورپول در سایت خود بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرده است: «لیورپول تایید می‌کند لوییس سوآرز آنفیلد را پس از توافق برای انتقال به این تیم ترک می‌کند. این بازیکن اکنون اجازه این را دارد تا برای کارهای یک انتقال با سران بارسلونا در تماس باشد. باید از لوییس به خاطر حضور در لیورپول و کارهایی که برای باشگاه انجام داده تشکر کنیم. او نقشی اساسی برای بازگشت لیورپول لیگ قهرمانان اروپا داشت. در لیورپول همه برای او و خانواده‌اش آرزوی موفقیت دارند.»

لویییس سوآرز در این زمینه گفت: با قلبی ناراحت لیورپول را ترک می‌کنم و برای تجربه کردن یک زندگی جدید راهی اسپانیا می‌شوم. هم من و هم خانواده‌ام لیورپول و باشگاه و بیش از همه چیز هواداران را دوست داریم. آنها همواره مرا مورد حمایت قرار دادند. هیچ گاه این را فراموش نمی‌کنم و همیشه هوادار لیورپول باقی می‌مانم. امیدوارم همه شما درک کنید چرا این تصمیم را گرفتم. لیورپول برای ماندن من تلاش زیادی کرد اما زندگی و بازی کردن در اسپانیا چیزی بوده که من سال‌ها است به دنبال آن هستم. بودن در کنار خانواده همسرم چیزی است که مرا به اسپانیا می‌برد. اکنون فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است.

سوآرز افزود: برای برندن راجرز (سرمربی لیورپول) و باشگاه آینده خوبی آرزو می‌کنم. باشگاه در شرایط خوبی قرار دارد و می‌دانم فصل آینده موفق می‌شود. خوشحالم که نقشی در بازگشت لیورپول به جمع تیم‌های صدر جدولی بازی کردم و به لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم. برای همه چیز و همه خاطره‌ها ممنونم.

باشگاه بارسلونا هم در خبری تایید کرده سوآرز هفته آینده برای حضور در آزمایش‌های پزشکی راهی اسپانیا می‌شود.



تاریخ : جمعه 93/4/20 | 8:33 عصر | نویسنده : محسن بهرامی | نظر

  • کلوب
  • میهن صدا
  • کارت شارژ همراه اول
  • پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • ابزار وبمستر